Присвячена 230-річчю спуску на воду зі стапелів Херсонської адміралтейської верфі флагмана Чорноморського флоту - 66-гарматного лінійного корабля `Слава Катерини`. За період діяльності Херсонського адміралтейства, яке було одним з основних центрів суднобудування на півдні Росії з 1778 до 1827 року, з його стапелів зійшли 34 лінійних кораблі та 16 фрегатів.
Присвячена гребним човнам ХVIII ст., що були основою козацьких флотилій. У Національному заповіднику `Хортиця` зберігаються судна першої половини XVIII ст. із Дніпровської флотилії, що були підняті із дна Дніпра протягом останніх десяти років.
Продовжуючи серію `Морська історія України`, що відображає історію судноплавства і суднобудівництва на теренах нашої держави. Суднобудування, яке було однією з основних галузей виробництва античних міст Північного Причорномор`я, сприяло технічному прогресу тогочасного суспільства, розвитку математичних знань, будівельної технології, природничих наук тощо. Південний Крим був майже дві тисячі років вузловим пунктом морської торгівлі та районом інтенсивної навігації.